حجت الاسلام معزالديني در مراسم نکوداشت اساتيد دانشگاه آزاد اسلامي واحد يزد  :با زندگي قيمت پيدا كنيم نه به هر قيمتي زندگي كنيم

یزدفردا "حجت الاسلام معزالدینی در مراسم نکوداشت و تجلیل از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد همراه با تقدیر از فرزندان ممتاز آنها، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) در رابطه با علم و تأثیرات آن در زندگی بشر به سخنرانی پرداخت.

وی در این مراسم گفت : باید فکر و ذهن انسان در جهتی حرکت کند که انسان بتواند به مقامی که شایسته آن است برسد. وی با اشاره به میلاد حضرت زهرا(س) ادامه داد : حضرت زهرا تناسب بسیار خوبی است که ایشان را به عنوان یک معلم و زن نمونه، الگو بگیریم، و تربیت فرزندان صالح را با رعایت اصول و قواعد مادر و همسر بودن رعایت کنیم چرا که سرنوشت هر جامعه ای با زنان آن جامعه رقم می خورد.

نامبرده افزود : بهترین درس از شب میلاد حضرت زهرا(س) فکر سالم، نیت خوب، اخلاق صحیح و باطن پاک می باشد و باید بدانیم که زندگی زن و شوهری باید بر اساس اخلاق باشد نه قانون و اگر این مسأله رعایت شود بسیاری از مشکلات حل می شود.

حجت الاسلام معزالدینی خطاب به اساتید گفت : معلم حتی در زمینه چگونگی خانه داری و مدیریت خانواده هم معلم باشید چرا که باید زمینه ای ایجاد شود که یک دانشجو استاد خود را در زمینه های علم و اخلاق الگو قرار دهد همچنین شکل دادن به اخلاق خانوادگی یک دانشجو نیز وظیفه اساتید است. نامبرده در پایان با اشاره به بررسی اخلاقی همسرداری و خانواده گفت : با زندگی قیمت پیدا کنیم نه به هر قیمتی زندگی کنیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا